Secretar dactilograf
Sucursala Regională Constanța
Serviciul administrare resurse
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 8 octombrie 2019
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- îndeplinește activități zilnice de secretariat (preluarea și direcționarea apelurilor telefonice, asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail, primirea vizitatorilor) și asigură buna funcționare a mijloacelor de telecomunicații din dotare;
- primește, înregistrează și expediază întreaga corespondență a sucursalei regionale;
- întocmește ordinele de deplasare ale salariaților sucursalei regionale;
- asigură necesarul administrativ pentru organizarea întâlnirilor la care participă reprezentanții sucursalei regionale;
- ține evidența cererilor și sesizărilor persoanelor fizice și juridice adresate Sucursalei regionale Constanța și urmărește soluționarea acestora;
- înregistrează în aplicația informatică toate documentele emise sau primite ce fac obiectul secretului profesional, cu precizarea marcajului atribuit de emitent sau conform dispozițiilor șefilor ierarhici, raportat la importanța informațiilor conținute;
- elaborează și/sau redactează, la solicitarea conducerii sucursalei regionale, documente specifice, respectând Formatul standard al documentelor Băncii Naționale a României.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat sau studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
- experiență profesională în activitatea de secretariat constituie avantaj;
- cunoștințe de operare pe calculator: Pachetul Microsoft Office;
- cunoașterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanță;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 8 octombrie 2019 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 15 octombrie 2019.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Protecția informațiilor clasificate, informații secrete de stat, informații secrete de serviciu, informații și date confidențiale;
- Tehnici de secretariat. Funcțiile secretarului modern. Elemente de protocol.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legea nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate (Monitorul Oficial al României nr. 248/12.04.2002), cu modificările și completările ulterioare;
- Ionel Enache, Oana Iucu, Maria Pariza, Magdalena Platis, Rodica Tanţău, Nina Vârgolici, Adina Berciu-Drăghicescu (coordonator) - Manual de secretariat și asistență managerială, Universitatea Bucureşti, 2003;
- Pagina web a BNR (http://www.bnr.ro/Home.aspx).