Referent de specialitate
Direcția Achiziții
Serviciul elaborare contracte
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 25 octombrie 2019
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- contribuie la întocmirea proiectelor de contract/acord cadru;
- realizează demersurile în vederea negocierii, semnării și avizării contractelor de achiziție publică/acordurilor cadru, actelor adiționale;
- urmărește respectarea legislației și a regulamentelor în vigoare referitoare la realizarea sarcinilor ce îi revin;
- participă la reconcilierea anuală a evidențelor operative cu cele contabile privind garanțiile de bună execuție;
- redactează deciziile interne ale directorului direcției în vederea derulării activității;
- participă, în calitate de membru/înlocuitor, în comisiile de evaluare a ofertelor.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniul științelor juridice;
- experiență profesională de minimum 2 ani pe posturi cu studii superioare în domeniul juridic;
- experiența profesională în domeniul achizițiilor constituie un avantaj;
- cunoştinţe de operare pe calculator: pachetul Microsoft Office;
- cunoaşterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanță;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 25 octombrie 2019 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 5 noiembrie 2019.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Garanția de bună execuție;
- Modificarea contractului de achiziție publică;
- Comisia de evaluare a ofertelor;
- Contestaţia formulată pe cale administrativ-jurisdicţională;
- Plângerea formulată împotriva deciziei pronunţate de Consiliu Național de Soluționare a Contestațiilor.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Instrucţiunea nr. 3/2017 privind modificările contractului de achiziţie publică/contractului de achiziţie sectorială/acordului-cadru şi încadrarea acestor modificări ca fiind substanţiale sau nesubstanţiale - Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice;
- Instrucţiunea nr. 2/2018 privind ajustarea preţului contractului de achiziţie publică/sectorială - Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice;
- Instrucţiunea nr. 1/2019 pentru modificarea Instrucţiunii preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice nr. 2/2018 privind ajustarea preţului contractului de achiziţie publică/sectorială - Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice;
- Codul civil: Cartea a V a, Titlul II, Capitolul I – Contractul; Cartea a V a, Titlul II, Capitolul IV – Răspunderea civilă; Cartea a V a, Titlul VIII – Restituirea prestațiilor.