Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2524, 2552, 2527, 2553
Tehnician - 1 post
Tipul contractului: durată nedeterminată
Sucursala Regională Iași
Serviciul administrare resurse
Localitatea unde se desfășoară activitatea: sediul SR Iași
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 26 ianuarie 2022
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și/sau la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale postului
- monitorizează respectarea regulilor de securitate și de acces în sediul sucursalei și în spațiile cu acces controlat, utilizând sistemul de televiziune cu circuit închis;
- urmărește activarea domeniilor sistemului antiefracție în afara programului de lucru și consemnează în registre cazurile de dezactivare; soluționează evenimentele de pe panoul centralei;
- efectuează supravegherea centralelor de avertizare la incendiu precum și starea senzorilor de detecţie a începutului de incendiu prin intermediul calculatorului aferent; soluționează evenimentele de pe panoul centralei;
- sprijină activitatea subofițerilor jandarmi aflați în serviciu la posturile de pază și control acces ori de câte ori are nevoie, ca parte integrantă a sistemului de pază a obiectivului BNR SR Iași;
- sesizează orice defecțiune a echipamentelor sistemului complex de supraveghere și alarmare în vederea intervenției de primă necesitate pentru realizarea reparațiilor necesare și repunerea în parametri;
- întocmește și supune aprobării conducerii lista cu persoane terțe ce au acces în sucursală și curtea interioară.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii medii cu examen de bacalaureat;
- deținerea unei certificări de tehnician sisteme de securitate;
- experiență profesională de minimum 2 ani;
- cunoștințe și experiență anterioară în protecția fizică a operațiunilor specializate cu numerar, constituie un avantaj;
- deținerea permisului auto, categoria B, constituie un avantaj;
- cunoștințe de limba engleză, constituie un avantaj.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin test de specialitate și interviu profesional;
- evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.
Important!
- data de susținere a interviului profesional va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- pentru testele profesionale scrise (dacă este cazul) susținute online este necesar accesul la Internet și la un computer/laptop cu MS Word și Excel instalate. Subiectele se primesc din partea Direcției resurse umane pe adresa de e-mail a candidatului, la data si ora stabilite pentru desfășurarea testului. Rezolvarea acestora se transmite către Direcția resurse umane prin utilizarea acelorași adrese de e-mail și cu respectarea termenului limită comunicat în mesajul prin care au fost transmise subiectele.
- pentru susținerea interviurilor aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României, obiectivul fundamental şi principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României;
- Cerinţele legale privind protecția valorilor, în general, respectiv a valorilor specifice domeniului bancar, în particular.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legea nr. 333/2003 privind protecţia bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, cu modificările și completările urlerioare;
- HG nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor.
Modalitatea de aplicare
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Modalitatea de aplicare
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea documentelor este comunicată fiecărui aplicant printr-un e-mail transmis de pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă această notificare nu este primită în cel mult 2 zile lucrătoare de la transmiterea aplicației, înseamnă că documentele nu au fost primite de Banca Națională a României. În această situație este necesar ca aplicantul să verifice dacă mesajul electronic prin care a trimis documentele a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, menționate în prezentul anunț. Menționăm că primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația și informațiile aferente acesteia sunt analizate de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.