Sucursala regională Cluj


 

Tehnician

Sucursala regională Cluj
Serviciul administrare resurse

Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 21 iunie 2024


Informații generale

Durata contractului: nedeterminată

Localitatea unde se desfășoară activitatea: Cluj-Napoca

Responsabilitățile postului:

  • supravegherea permanentă a monitoarelor și funcționarea centralelor de efracție și avertizare la incendiu;
  • supravegherea stării de activare/dezactivare a întregului sistem de efracție prin intermediul sinopticelor calculatoarelor de prelucrare a informațiilor;
  • activarea/dezactivarea zonelor (cele aferente dispeceratului) sistemului de efracție;
  • supravegherea senzorilor de detecție a începutului de incendiu prin intermediul calculatorului aferent;
  • consemnează în registre problemele apărute și cazuri de nefuncționare a sistemului complex de supraveghere și alarmare, conform procedurilor interne;
  • monitorizează respectarea regulilor de securitate și acces în sediul sucursalei regionale și în spațiile cu acces controlat, utilizând sistemul de televiziune cu circuit închis;
  • înregistrează video, în situații critice, imaginile din zonele controlate.

Studii, experiență profesională și competențe:

Condiții obligatorii:

  • studii medii absolvite cu examen de bacalaureat, de preferință în profil tehnic;
  • cunoștințe de operare pe calculator: operare suita de programe MS Office (cel puțin Word, Excel, Outlook).

Constituie avantaj:

  • deținerea unei certificări de tehnician sisteme de securitate;
  • certificare/specializări în domeniul apărării împotriva incendiilor și/sau protecției civile.

Competenţe comportamentale:

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • orientare către client.

Pachetul de beneficii

Financiar

Componentă variabilă din care pot face parte:

  • prime anuale în cuantum de maximum 2,8 salarii
  • participare la profit (în funcție de rezultatele băncii)
  • bonus anual de performanță (în funcție de rezultatele evaluării)
  • avantaje financiare acordate salariaților pentru diverse evenimente (pentru copiii minori cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului și a Crăciunului, pentru nașterea fiecărui copil etc.)
  • abonament de servicii medicale

Timp liber

  • 25 de zile de concediu de odihnă
  • 1-3 zile de concediu suplimentar, în funcție de vechimea în Banca Națională a României
  • zile libere plătite în cazul unor evenimente personale
  • facilități de recreere în BNR sau în cadrul altor bănci centrale din UE, în baza acordurilor de colaborare

Dezvoltare

  • programe de perfecționare profesională în țară sau străinătate
  • mobilitate internă funcțională sau geografică în cadrul diferitelor structuri organizatorice ale BNR
  • posibilitatea decontării cheltuielilor ocazionate de obținerea și menținerea certificărilor naționale/internaționale sau a taxelor anuale de membru în funcție de specificul activității
  • acces la Biblioteca BNR

Condiții de lucru

  • program de lucru flexibil

Modalitatea de aplicare

Până cel târziu în data de 21 iunie 2024, transmiteți pe adresa de e-mail Cariere[at]bnro.ro, următoarele documente:

  • Formularul de aplicare: pdf ;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf sau doc ;
  • Copia actului de identitate.

Primirea aplicației vă va fi confirmată printr-o notificare automată transmisă de pe adresa Cariere[at]bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea, vă rugăm să verificați dacă mesajul respectă Regulile de transmitere a documentelor. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.

Atenție !

  • Transmiteți mesajul de pe adresa dumneavoastră de e-mail, cea declarată în Formularul de aplicare. Aceasta va fi utilizată pe tot parcursul procesului de recrutare.
  • Documentele transmise nu vor fi parolate.
  • Mărimea e-mail-ului nu trebuie să depășească 15 MB.

Documentele primite vor fi analizate din perspectiva îndeplinirii condițiilor obligatorii referitoare la experiența profesională și studiile solicitate pentru post, precum și a respectării Criteriilor generale de acceptare a unei candidaturi. În maximum 2 zile lucrătoare după termenul limită de aplicare, veți fi informat prin e-mail, cu privire la admiterea sau respingerea aplicației.

Niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR.

Etape de selecție

Interviu cu structura de specialitate La sediul BNR
Testare psihometrică Online
Interviu cu Direcția resurse umane pentru stabilirea compatibilității cu postul Online (MS Teams)

Proba scrisă este evaluată cu notă până la 10, nota minimă de promovare fiind 7.
Interviurile și testarea practică sunt evaluate cu calificativul admis/ respins.
Participarea la probele menționate mai sus este condiționată de promovarea probei anterioare.

Detalii referitoare la interviul cu structura de specialiate vor fi transmise prin e-mail. Perioada de înscriere se poate prelungi atunci când numărul candidaților este mai mic sau egal cu 3.



TEMATICĂ
BIBLIOGRAFIE

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite aici.

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, pe adresa Cariere[at]bnro.ro.