Sucursala regională Constanța


 

referent de specialitate

Sucursala regională Constanța
Serviciul raportări și sondaje statistice

Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 4 decembrie 2024


Informații generale

Durata contractului: nedeterminată

Localitatea unde se desfășoară activitatea: Constanța

Responsabilitățile postului:

  • colectează date statistice privind tranzacțiile rezidenţi-nerezidenţi de natura serviciilor, precum si alte informații financiare în relația cu nerezidenții, de la societăți comerciale nefinanciare;
  • colectează date statistice privind investiţiile străine directe, respectiv investiţiile directe în străinătate;
  • colectează date statistice necesare elaborării conturilor financiare, precum şi întregirii unor indicatori statistici în profil teritorial;
  • colectează date statistice necesare întocmirii de studii privind stabilitatea financiară și tendințele economice în profil teritorial, precum și pentru realizarea de sondaje de opinie privind activitatea Băncii Naționale a României.
  • identifică în teren unitățile de observare statistică, inițiază și menține contactul cu raportorii pe baza unor relații amiabile;
  • acordă asistență metodologică privind completarea corectă a datelor în chestionarele electronice, la introducerea on-line a datelor de către raportori, în principal societăţi nefinanciare;
  • vizualizează chestionarele electronice și cele pe suport hârtie, verifică completitudinea şi corectitudinea completării acestora cu datele solicitate, gestionează non-răspunsurile şi efectuează verificări utilizând datele din evidențele financiar-contabile.

Studii, experiență profesională și competențe:

Condiții obligatorii:

  • studii universitare absolvite cu examen de licență în domeniul științelor economice;
  • experiență profesională de minimum 2 ani în domeniul studiilor de licență;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office;
  • cunoașterea limbii engleze – nivel mediu.

Constituie avantaj:

  • studiile de master în domeniul științelor economice

Competenţe comportamentale:

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • orientare către client.

Pachetul de beneficii

Financiar

Componentă variabilă din care pot face parte:

  • prime anuale în cuantum de maximum 2,8 salarii
  • participare la profit (în funcție de rezultatele băncii)
  • bonus anual de performanță (în funcție de rezultatele evaluării)
  • avantaje financiare acordate salariaților pentru diverse evenimente (pentru copiii minori cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului și a Crăciunului, pentru nașterea fiecărui copil etc.)
  • abonament de servicii medicale

Timp liber

  • 25 de zile de concediu de odihnă
  • 1-3 zile de concediu suplimentar, în funcție de vechimea în Banca Națională a României
  • zile libere plătite în cazul unor evenimente personale
  • facilități de recreere în BNR sau în cadrul altor bănci centrale din UE, în baza acordurilor de colaborare

Dezvoltare

  • programe de perfecționare profesională în țară sau străinătate
  • mobilitate internă funcțională sau geografică în cadrul diferitelor structuri organizatorice ale BNR, precum și posibilitatea de a aplica la posturi în cadrul SEBC sau al altor instituții internaționale (EBA, SRB, IMF etc.)
  • posibilitatea decontării cheltuielilor ocazionate de obținerea și menținerea certificărilor naționale/internaționale sau a taxelor anuale de membru în funcție de specificul activității
  • acces la Biblioteca BNR

Condiții de lucru

  • program de lucru flexibil
  • maximum 5 zile de telemuncă pe lună (în funcție de eligibilitate)

Modalitatea de aplicare

Până cel târziu în data de 4 decembrie 2024, transmiteți pe adresa de e-mail Cariere[at]bnro.ro, următoarele documente:

  • Formularul de aplicare: pdf ;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf sau doc ;
  • Copia actului de identitate.

Primirea aplicației vă va fi confirmată printr-o notificare automată transmisă de pe adresa Cariere[at]bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea, vă rugăm să verificați dacă mesajul respectă Regulile de transmitere a documentelor. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.

Atenție !

  • Transmiteți mesajul de pe adresa dumneavoastră de e-mail, cea declarată în Formularul de aplicare. Aceasta va fi utilizată pe tot parcursul procesului de recrutare.
  • Documentele transmise nu vor fi parolate.
  • Mărimea e-mail-ului nu trebuie să depășească 15 MB.

Documentele primite vor fi analizate din perspectiva îndeplinirii condițiilor obligatorii referitoare la experiența profesională și studiile solicitate pentru post, precum și a respectării Criteriilor generale de acceptare a unei candidaturi. În maximum 2 zile lucrătoare după termenul limită de aplicare, veți fi informat prin e-mail, cu privire la admiterea sau respingerea aplicației.

Niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR.

Etape de selecție

Testare scrisă La sediul BNR
Interviu cu structura de specialitate La sediul BNR
Testare psihometrică Online
Interviu cu Direcția resurse umane pentru stabilirea compatibilității cu postul Online (MS Teams)

Proba scrisă este evaluată cu notă până la 10, nota minimă de promovare fiind 7.
Interviurile și testarea practică sunt evaluate cu calificativul admis/ respins.
Participarea la probele menționate mai sus este condiționată de promovarea probei anterioare.

Testarea scrisă va avea loc în data de 11 decembrie 2024. Detalii referitoare la locul de desfășurare vă vor fi transmise prin e-mail. Data susținerii testării scrise poate fi modificată în cazul în care se prelungește perioada de înscriere. Prelungirea poate interveni atunci când numărul candidaților este mai mic sau egal cu 3.



TEMATICĂ
BIBLIOGRAFIE


Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite aici.

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, pe adresa Cariere[at]bnro.ro.