Sucursala regională Cluj


 

Casier - 2 posturi

Sucursala regională Cluj
Serviciul casierie

Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 3 decembrie 2024


Informații generale

Durata contractului: nedeterminată

Localitatea unde se desfășoară activitatea: Cluj-Napoca

Responsabilitățile postului:

  • este gestionar al numerarului și a altor valori primite în gestiune în cursul programului de lucru;
  • efectuează, în cadrul Serviciului casierie, operațiuni privind: ambalarea numerarului și a altor valori în colete, dezambalarea coletelor conținând numerar și alte valori, precum și manipularea coletelor conținând numerar și alte valori;
  • asigură activitatea de primire, recepție, păstrare, ambalare, dezambalare, gestionare și eliberare a valorilor din propria gestiune, în timpul programului de lucru, în vederea efectuării operațiunilor cu numerar și alte valori atribuite;
  • participă la procesarea automată sau verificarea manuală a numerarului;
  • efectuează operațiuni de primire și eliberare a coletelor cu numerar în relația cu unitățile instituțiilor de credit/Trezoreriei Statului, prin ghișeul operativ al sucursalei;
  • efectuează operațiuni specifice prin ghișeul special al sucursalei (vânzare produse numismatice, schimb însemne monetare deteriorate, operațiuni interne de încasări și plăți în numerar);
  • înregistrează în aplicațiile informatice, informațiile corespunzătoare oricărei mișcări fizice, intrare/ieșire a numerarului și a altor valori în/din gestiune, precum și între locațiile unei gestiuni, în baza verificării realității și a corectitudinii mișcării.

Studii, experiență profesională și competențe:

Condiții obligatorii:

  • studii medii absolvite cu examen de bacalaureat;
  • experiență profesională de minimum 2 ani în operațiunile cu numerar în sistemul bancar sau în activitatea de procesare numerar pentru sistemul bancar;
  • să nu fi produs pagube în ultimii 3 ani de activitate profesională;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office.

Competenţe comportamentale:

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • orientare către client.

Pachetul de beneficii

Financiar

Componentă variabilă din care pot face parte:

  • prime anuale în cuantum de maximum 2,8 salarii
  • participare la profit (în funcție de rezultatele băncii)
  • bonus anual de performanță (în funcție de rezultatele evaluării)
  • avantaje financiare acordate salariaților pentru diverse evenimente (pentru copiii minori cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului și a Crăciunului, pentru nașterea fiecărui copil etc.)
  • abonament de servicii medicale

Timp liber

  • 25 de zile de concediu de odihnă
  • 1-3 zile de concediu suplimentar, în funcție de vechimea în Banca Națională a României
  • zile libere plătite în cazul unor evenimente personale
  • facilități de recreere în BNR sau în cadrul altor bănci centrale din UE, în baza acordurilor de colaborare

Dezvoltare

  • programe de perfecționare profesională în țară sau străinătate
  • mobilitate internă funcțională sau geografică în cadrul diferitelor structuri organizatorice ale BNR,
  • posibilitatea decontării cheltuielilor ocazionate de obținerea și menținerea certificărilor naționale/internaționale sau a taxelor anuale de membru în funcție de specificul activității

Condiții de lucru


    Modalitatea de aplicare

    Până cel târziu în data de 3 decembrie 2024, transmiteți pe adresa de e-mail Cariere[at]bnro.ro, următoarele documente:

    • Formularul de aplicare: pdf ;
    • Curriculum Vitae - model european: pdf sau doc ;
    • Copia actului de identitate.

    Primirea aplicației vă va fi confirmată printr-o notificare automată transmisă de pe adresa Cariere[at]bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea, vă rugăm să verificați dacă mesajul respectă Regulile de transmitere a documentelor. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.

    Atenție !

    • Transmiteți mesajul de pe adresa dumneavoastră de e-mail, cea declarată în Formularul de aplicare. Aceasta va fi utilizată pe tot parcursul procesului de recrutare.
    • Documentele transmise nu vor fi parolate.
    • Mărimea e-mail-ului nu trebuie să depășească 15 MB.

    Documentele primite vor fi analizate din perspectiva îndeplinirii condițiilor obligatorii referitoare la experiența profesională și studiile solicitate pentru post, precum și a respectării Criteriilor generale de acceptare a unei candidaturi. În maximum 2 zile lucrătoare după termenul limită de aplicare, veți fi informat prin e-mail, cu privire la admiterea sau respingerea aplicației.

    Niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR.

    Etape de selecție

    Testare scrisă La sediul BNR
    Testare practică La sediul BNR
    Interviu cu structura de specialitate La sediul BNR
    Testare psihometrică Online
    Interviu cu Direcția resurse umane pentru stabilirea compatibilității cu postul Online (MS Teams)

    Proba scrisă este evaluată cu notă până la 10, nota minimă de promovare fiind 7.
    Interviurile și testarea practică sunt evaluate cu calificativul admis/ respins.
    Participarea la probele menționate mai sus este condiționată de promovarea probei anterioare.

    Testarea scrisă va avea loc în data de 11 decembrie 2024. Detalii referitoare la locul de desfășurare vă vor fi transmise prin e-mail. Data susținerii testării scrise poate fi modificată în cazul în care se prelungește perioada de înscriere. Prelungirea poate interveni atunci când numărul candidaților este mai mic sau egal cu 3.



    TEMATICĂ
    BIBLIOGRAFIE

    Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite aici.

    Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, pe adresa Cariere[at]bnro.ro.