Sucursala regională Cluj


 

Referent de specialitate

Sucursala regională Cluj
Serviciul raportări și sondaje statistice

Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 3 decembrie 2024


Informații generale

Durata contractului: nedeterminată

Localitatea unde se desfășoară activitatea: Cluj-Napoca

Responsabilitățile postului:

  • identifică în teren unitățile de observare statistică, în principal societățile nefinanciare, inițializează și menține contactul cu raportorii pe baza unor relații amiabile.
  • acordă asistență metodologică privind completarea corectă a datelor în chestionarele electronice, la introducerea on-line a datelor de către raportori, în principal societăți nefinanciare.
  • vizualizează chestionarele electronice, verifică completitudinea și corectitudinea completării cu datele solicitate, gestionează non-răspunsurile și efectuează verificări utilizând datele din evidențele financiar-contabile.
  • introduce datele din chestionarele pe suport hârtie completate și transmise de către firmele care nu utilizează chestionarele electronice.
  • participă la efectuarea controlului inopinat al valorilor gestionate de Serviciul casierie din sucursala regională ori de câte ori consideră necesar directorul sucursalei regionale sau directorul Direcției emisiune tezaur și casierie, precum și la inventarierea anuală a acestor valori, din dispoziția directorului sucursalei regionale.
  • colectează și actualizează lunar informațiile cu privire la prețurile administrate la nivel local (energie termică și servicii comunale) din reședințele de județ din zona sa de activitate și le transmite Direcției studii economice.
  • efectuează decadal culegerea de date statistice privind prețurile principalelor produse agroalimentare, care dețin o pondere importantă în coșul de consum, din piețele și magazinele din orașul de reședință al sucursalei regionale. Verifică, centralizează și prelucrează aceste date și le transmite Direcției studii economice împreună cu situațiile primite de la agențiile arondate.

Studii, experiență profesională și competențe:

Condiții obligatorii:

  • studii universitare absolvite cu examen de licență în domeniul științelor economice;
  • experiență profesională de minimum 1 ani în domeniul studiilor de licență;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office;
  • cunoașterea limbii engleze – nivel mediu.

Constituie avantaj:

  • studiile de master în domeniul studiilor de licență.

Competenţe comportamentale:

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • orientare către client.

Pachetul de beneficii

Financiar

Componentă variabilă din care pot face parte:

  • prime anuale în cuantum de maximum 2,8 salarii
  • participare la profit (în funcție de rezultatele băncii)
  • bonus anual de performanță (în funcție de rezultatele evaluării)
  • avantaje financiare acordate salariaților pentru diverse evenimente (pentru copiii minori cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului și a Crăciunului, pentru nașterea fiecărui copil etc.)
  • abonament de servicii medicale

Timp liber

  • 25 de zile de concediu de odihnă
  • 1-3 zile de concediu suplimentar, în funcție de vechimea în Banca Națională a României
  • zile libere plătite în cazul unor evenimente personale
  • facilități de recreere în BNR sau în cadrul altor bănci centrale din UE, în baza acordurilor de colaborare

Dezvoltare

  • programe de perfecționare profesională în țară sau străinătate
  • mobilitate internă funcțională sau geografică în cadrul diferitelor structuri organizatorice ale BNR, precum și posibilitatea de a aplica la posturi în cadrul SEBC sau al altor instituții internaționale (EBA, SRB, IMF etc.)
  • posibilitatea decontării cheltuielilor ocazionate de obținerea și menținerea certificărilor naționale/internaționale sau a taxelor anuale de membru în funcție de specificul activității
  • acces la Biblioteca BNR

Condiții de lucru

  • program de lucru flexibil
  • maximum 5 zile de telemuncă pe lună (în funcție de eligibilitate)

Modalitatea de aplicare

Până cel târziu în data de 3 decembrie 2024, transmiteți pe adresa de e-mail Cariere[at]bnro.ro, următoarele documente:

  • Formularul de aplicare: pdf ;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf sau doc ;
  • Copia actului de identitate.

Primirea aplicației vă va fi confirmată printr-o notificare automată transmisă de pe adresa Cariere[at]bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea, vă rugăm să verificați dacă mesajul respectă Regulile de transmitere a documentelor. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.

Atenție !

  • Transmiteți mesajul de pe adresa dumneavoastră de e-mail, cea declarată în Formularul de aplicare. Aceasta va fi utilizată pe tot parcursul procesului de recrutare.
  • Documentele transmise nu vor fi parolate.
  • Mărimea e-mail-ului nu trebuie să depășească 15 MB.

Documentele primite vor fi analizate din perspectiva îndeplinirii condițiilor obligatorii referitoare la experiența profesională și studiile solicitate pentru post, precum și a respectării Criteriilor generale de acceptare a unei candidaturi. În maximum 2 zile lucrătoare după termenul limită de aplicare, veți fi informat prin e-mail, cu privire la admiterea sau respingerea aplicației.

Niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR.

Etape de selecție

Testare scrisă La sediul BNR
Interviu cu structura de specialitate La sediul BNR
Testare psihometrică Online
Interviu cu Direcția resurse umane pentru stabilirea compatibilității cu postul Online (MS Teams)

Proba scrisă este evaluată cu notă până la 10, nota minimă de promovare fiind 7.
Interviurile și testarea practică sunt evaluate cu calificativul admis/ respins.
Participarea la probele menționate mai sus este condiționată de promovarea probei anterioare.

Testarea scrisă va avea loc în data de 11 decembrie 2024. Detalii referitoare la locul de desfășurare vă vor fi transmise prin e-mail. Data susținerii testării scrise poate fi modificată în cazul în care se prelungește perioada de înscriere. Prelungirea poate interveni atunci când numărul candidaților este mai mic sau egal cu 3.



TEMATICĂ
BIBLIOGRAFIE

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite aici.

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, pe adresa Cariere[at]bnro.ro.